Dag 17 - Vi glider fram

Hejsansvejsan.

Igar hande det inget speciellt. Vi hangde vid poolen for det var fortfarande skrap kvar pa stranden efter de stora vagorna forra veckan. Sen gick vi och at mat, ja, som de vanliga kvallarna brukar se ut.

Idag har egntligen varit densamma. Forutom att jag for forsta gangen inte gillade maten pa mat-torget. Det var nan nudelgrej med kyckling, Helt vanlig. Men efter ett tag kande jag bara "Nejfy, bla" Sa vi kopte lite vitloksbrod ocksa, sa att jag fick bort smaken ur munnen.

Efter maten gick vi pa en till oljemassage, fast pa ett nytt stalle. Helt okej faktiskt. Fast det gor ju sa ont nar de trycker pa vara stora muskler. Sen hande nagot jag aldrig hade anat skulle ske, hon drog mig i oronen. Det gjorde sa fruktansvart ont, men tankte att det nog ingick i processen. Fast tydligen sa var det bara hon som gjorde det, for Ida slapp det plageriet. Sen drog dom i tar och fingrar tills de knacktes. Sa fruktansvart obehagligt.
Nu sitter vi har, oljiga. Bara glider fram. Tack och lov att solen har gatt ner. Annars hade vi borjat koka. Formodligen. Skont.

Efter denna pina belonade vi oss med en pannkaka. Det var gott.

Annars idag har vi bara hangt vid poolen. Det har varit stralande vader, inget molen, och helt stekande sol.
Sjalvklart brande jag mitt ansikte, trots att jag hade overost det med 50:s solskydd. Men det har redan gatt over, som det kanns iallafall.

Imorgon kvall funderar vi pa att aka in till Chaweng, det ar det popularaste turistomradet har pa Samui, Lamai som vi bor i ligger pa andra plats. Vi har planerat att titta pa boxning, for det kommer att vara med en svensk imorron. Heja heja. Vi ska ocksa kolla in bion, se om vi maste boka och sant infor torsdag, da det ar premiar pa "Breaking Dawn" har.
Men mer om det senare!

Skot om er dar hemma!



"i'm adopted"
"WHAT?! Who told you?!"
...
"So.. where're you from?"

/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0