Dag 17 - Pancakesgubben

Halla!

Jag har ett mysterium att losa och det ar inte latt. Jag har ju kommit pa att pancakes med jordgubbssylt smakar helt underbart, typ det basta som finns att ata har (Okej, Oreo ar ju ocksa jattegott). Det finns fyra olika personer som saljer pancakes (och ja det ar pancakes och inte pannkakor eftersom det inte ar samma sak!) fran sina smavagnar. Men gubben som gor godast pancakes ar borta. Helt sparlost forsvunnen. Har inte sett han sen i torsdags tror jag. Jag saknar honom och skulle garna vilja att han foljer med hem till Sverige och oppnar pa torget i stan. Dar kan han sta och salja pancakes och ALLA skulle kopa av honom. I alla fall jag och det racker val?

Men i alla fall, sa undrar jag vart han har tagit vagen? Han kan val inte bara ha lamnat oss har bland alla andra som saljer pancakes?!

Jag hoppas i alla fall att han kommer tillbaka, da ska jag kopa massor!

"Jag ska ata 18 stycken"
/Ida


Kommentarer
Postat av: Sabina

Pancakesgubbar kan ocksa bli sjuka eller vilja ha lite ledigt. Han kanske har akt pa semester.

2011-11-28 @ 16:20:56
Postat av: Johanna

Men han kan ju inte åka på semester nu, Ida svälter väl ihjäl då eftersom hon lär tjura och vägra äta pancakes från någon annan ? :P hihi

2011-11-28 @ 17:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0