Dag 27 - Den sista maltiden

Hejsan!

Idag blir det nagra inlagg och det kan bero pa att vi passar pa att skriva idag nar vi har tillgang till dator. For i morgon befinner vi oss i Bangkok hela dagen och dar har de inga datorer. Nej, sa ar det nog inte men vi kanske inte hinner med nagon uppdatering i morgon, vem vet?

Jag sitter nu och skriver med mina nya naglar. Eller nya ar de val inte, de ar samma som jag hade for 4 timamr sedan. Men de ser lite battre ut nu i alla fall och det tycker jag ar bra.

Vi har precis atit den sista maltiden, eller sista middagen har i Koh Samui. Det var valdigt gott. Bestallde extra mycket mat idag bara for att. Sa nu ar jag matt. Men det innebar inte att jag inte kan fa ner en glass fran glassbaren och nagra jordgubbs pancakes. For det finns alltid plats for sant.

Sabina gor sina naglar nu, spannande! Sa har sitter jag och skriver ett inlagg, inte sa langt efter att Sabina skrev ett. Nu ska jag gora nagonting annat!


"-Alskling, lite kvallsvickning"
/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0