Dagens frustration, vader och mat

Hejsan!

Dagen frustration: Sitter vi hotellets dator och den ar riktigt vardelos! Funderar pa att slanga den i vattnet eller natt! Den trycker helt sjalv (utan att jag trycker pa nagon knapp) pa enter och mellanslag. Dessutom sa laddar den daligt. Till och med skolans varsta datorer var battre an den har! Tyvarr sa kan jag inte slanga den i vattnet, for den ar ju inte min dator. Och min dator ar inte sa har dalig. Sa dar nu har jag skrivit av mig lite frustationer. Det kanns lite battre.

Dagens gladje: hittade ett pannkaksstand med nutella och choklad

Dagens besvikelse: Nutella/choklad-pannkakor.

Dagens vader: Regn pa formiddagen. Eftermiddagen, molnigt men varmt. Kvallen var/ar stjarnklar. Sa vi hoppas pa en riktigt stekande sol imorgon sa att vi blir pepparkakor sahar lagomt till jul.

Dagens mat: Frukost - somn. Middag - Olika kycklingratter. Jag at Chilikyckling, stekta gronsaker (som fick petas bort) med ris, det var gott! Mycket smak!. Sabina at Kyckling, med stekta gronsaker med glasnudlar. Det var
mindre gott. Citat fran Sabina "Duger i krig. Men det var smaklost". Sega tofflor. Till kvallfika blev det Choklad/NUtella pannkakor med banan. Inte sa goda som vi hade hoppats pa.

Nu ska jag slanga datorn i sjon..forlat, havet. Men forst ska jag titta vad Sabina har i skon. Hon misstanker en odla. Hoppas inte.

/ Ida






Kommentarer
Postat av: Carro

hihi, det hade varit roligt om det var en ödla i skon!!! =P

2011-11-14 @ 21:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0