Radda Willy, gulliga flygplatser och regn. (..och annu ett kodbyte)

Hej. Ja vi lever fortfarande. Vi slocknade tidigt igar, pa eftermiddagen. Sen lag vi vaken i natt istl, tittade pa radda willy. Men upp tidigt idag igen.

Vi har inte gjort nagat speciellt idag. Var och kopte massa vatten. Sen la vi oss vid poolen. Men nar vi gick darifran och tankte utforska omradet sa borjade det osregna. Och det gor det nu ocksa.

Sa vad vi ska gora nu vet vi faktiskt inte.

Flygplatsen har pa koh samui var sa gullig. Den ar ett maste att besoka nar man ar har. Ja alltsa om man aker bat hit. Flygplatsen ar typ en liten hydda.

Jag har foresten rakat byta kod pa mitt andra kodlas pa handbagaget ocksa. Kul. fattar inte hur det gick till.

Nej nu ser det ut som att det har slutat regna. Vi har en fontan intill oss sa man blir lurad sa som det forsar fran den.

Tack for mig
Sabina

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej!

Härligt att höra lite från er, jag visste inte om att ni hade en blogg utan det var Örjan som sa det till mig!! =)

Ni verkar ha det bra iaf!!!

Kram på er båda från ett kyligt Sverige!!!!

2011-11-13 @ 13:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0