Dag 9 - Varierande vader

Hejsan!

Som overskriften lyder sa har vi haft lite olika vader. Nar vi vaknade idag sa var det fint vader, sen 5 minuter senare blev det molnigt och blaste mycket. Sen sa borjade det att regna efter vi hade atit frukost. Sen sa sken det upp igen och blev soligt. Da gick vi till stranden och var val dar i lite mer an en timme da det borjade att regna igen... Nu sa ar det morkt ute for klockan ar 19.20 har och det regnar inte.

Jag hoppas att ALLA tycker att det ar roligt att lasa om hur vadret ar har borta pa andra sidan jordklotet! Haha och jag hoppas att ni antecknar i era sma block, for nar vi kommer hem sa ska vi forhora er pa hur varat vader har varit!

Vi var nyss och at pa "varat" goda matstalle, de har flera matvagnar med supergod mat som de lagar till direkt. kostar mellan 50-70 bath. Delar man det i fyra far man ut det svenska priset.

Vi skulle egentligen fara till Tesco Lotus, vet inte riktigt vad det ar, men jag vill dit i alla fall. Men vi ska nog dit i morgon tror jag.


Hopp och hepp, kliv pa ett skepp!
/ Ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0