Dag 8 - Halfmoonparty

Det har varit lite daligt med uppdatering nu de senaste dagarna. Kan bero pa att vi har fatt konkurens om datorerna. Att de ar sa sega sa man skulle hinna ga ett varv runt jorden innan de reagerar. Eller att vi ar lata.

De senaste dagarna har mest innehallit strandhang. Igar gjorde vi en footscrub. Vi orkade inte med mer tjat fran fotkvinnorna som alltid kommer och stor oss nar vi ligger pa stranden. Mycket upptagna.

Igarkvall for vi pa Halfmoonparty pa en av grannoarna. Koh pah-gang (stavning?!). Det var galet kul. Mycket folk. Bra stamning. Lysande malarfarg. Och helt enkelt galet kul. Om du har mojlighet att fara dit. Far dit.

Kvallen har satt sina spar pa oss. Forutom att vi inte ar de piggaste. Och faktiskt inte kande for att hanga med det stora ganget som var ute och sprang forut nar vi satt och at mat. Sa har vi massa olika farger pa armar och ben. Aven pa kladerna. Och min vaska har fatt sig en liten fargklick. Plus att jag har ett vackert brannmarke fran nan som (jag antar) valde att fimpa sin cigarett pa mitt ben. Dock sag jag det inte. Men jag kande det. Inte det harligaste.

Idag har dagen bestatt av somn. Vi lamnade hotellrummet ca 16.30. Da blev det mat pa subway. Det hamnade vi har. Ikvall blir det nog bara lite filmkvall skulle jag tro.

Tack for mig!
Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0