Dag 3 - Odlorna attackerar

Som Ida berattade forut sa blev det ca 16.5 timmes somn inatt. Det behovde vi. Tydligen. Dock vaknade jag nan timme inatt med tron att det var proppat med odlor pa vaggarna. Jag inbillade mig att jag sag massa ljusprickar. Alltsa deras ogon. Mina fingrar hade domnat bort och var som bojda, sa de sag jattekorta ut. Jag fick for mig att de hade blivit avbitna av odlorna. Jag drog tacket over huvet och lag sa tills det borjade ljusna ute och det blev lite ljusare pa rummet. Lagomt sa att jag kunde se att det inte var nagra morka gestalter pa vaggarna eller i taket.

idag se vi odlor lite overallt. Vi kanske vanjer oss tillslut. Vi ska ju anda vara har i 25 dagar till!

Ikvall har vi varit pa "stan". Himla massa mysiga barer finns det och ratt sa stort utbud nar det galler shopping faktiskt. Vi testade pannkakor med nutella/choklad och banan. Som vi hade last nanstans att de var saa goda. Det gav oss hoga forvantningar. De var inte sa speciell. Vart mest sockerhog.

Tack for mig
Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0