Dag 11 - Dagens

Dagens vader: Regn. Regn. Och regn. Men det klarnade upp ett tag sa att vi hann med nan timme pa stranden. Dock blaste det ganska mycket, sa vagarna var enorma. bebis-tsunamis.

Dagens mat: annu endast frukost, men aven en chokladmunk som vi kopte pa stranden, som inte var den godaste som har kittlat vara smaklokar.

Dagens langtan: Vi langtar efter chokladbollar, kottbullar med sas, knack, pepparkaksdeg, julmys, en riktig subwaymacka, chips med vitloksdipp och massa mer. saa..  ni vet ju vars vi befinner oss. Ni kan garna fa skicka hit ett paket, eller tva.

Dagens fundering: Varfor blir karlar, (gubbar) med superminitightabadbyxor, och kvinnor (tanter), som ar topless och endast har pa sig en liten bikinitrosa som knappt syns, ALLTID jattebruna. Detta ar orattvist mot oss normala med fullstandig badkladsel. Varfor kan de inte dela med sig lite?!

Dagens se fram emot: Middagen, saklart blir det middag pa vart favoritstalle: Mattorget. Det vill jag ta med mig hem. Idag blir det for min del kycklingspett och kanske prova pa vitloksbrodet, det lat som att Ida var inne pa samma spar! Och jag tror att vi blir riktigt nojda.

Dagens att gora sen: Nu ar det dags att ta ut pengar for forsta gangen har, maste erkanna att jag tycker att det kanns liteminilaskigt att stoppa in mitt kort i en okand automat. Menmen. What to do


Skot om er dar hemma!
Sabina


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag förstår att du saknar din alldeles egna uttagsautomat här hemma, den som du står så nära!



Köttbullar med sås kommer på posten! Hoppas det är ätbart när det kommer fram. Jag kanske ska skicka lite julmys istället?



Kommer den bruna färgen med klädseln, eller kommer klädseln med färgen?

2011-11-22 @ 12:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0