13 timmar kvar och min väska jojobantar

helt rätt Ida, jag packar också. Eller försöker iallafall. Det är verkligen inte lätt. Fick ett sms av Ida att hennes väska vägde ca 19 kg "HA-HA" tänkte jag. Med tron att min väska låg på ungefär 15-16. Nästan färdigpackad. Tji fick jag. Hela 21 kilo. Tack och lov att jag fick låna min farbros slaktvåg. Annars hade det blivit jobbigt.

Ja. 21 kg. panik fick jag. och en värkande rygg. det är inte kul att försöka hänga upp en 21 kilos väska på en krok och hålla upp skiten samtidigt som man ska försöka se vad pilen hamnar på och man är skakigare än skakigast i armarna. jaja. Jag plockade ur ett par tunna linnen, och några pyttesaker som jag tänkte att jag kanske, förhoppningsvis, kan klara mig utan. Men som jag inte trodde skulle ge nån skillnad viktmässigt. Eftersom att jag dessutom då la i min sminkväska som borde ligga på nått ton. Men tji fick jag, igen, hela 3 kg lättare. Tänk om man kunde använda den bantningsmetoden på sig själv?!

ja men detta lär fortsätta kvällen ut, packa ur, packa något nytt, packa ur, packa i något nytt. Ändå tills väskan har ett helt nytt innehåll. Och har minksat, ökat, minskat och ökat i vikt tills jag hittar en vikt som är lämplig nog för denna resa.

Nämnde jag förresten att det är 13 timmar kvar? För det är det. Minus 5 minuter. Alltså tills jag åker härifrån och sedan plockar upp ida. Detta ska bli sååå spännande.

Tack för mig
Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0